Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Actualizăm această pagină. Aceasta va fi disponibilă în cel mai scurt timp. Vă mulțumim de înțelegere!

Atribuții:

  1. Primește cererile și actele necesare întocmirii dosarului de ajutor social, conform Legii nr. 416/2001, și efectuează verificarea situației ce rezultă din datele înscrise în actele doveditoare;
  2. Întocmește și transmite, la începutul fiecărei luni, responsabililor pentru fiecare localitate, lista persoanelor și numărul de ore ce trebuie efectuate de beneficiarii ajutorului social;
  3. La sfârșitul fiecărei luni, după primirea pontajelor cu orele efectuate de beneficiarii ajutorului social, întocmește statul de plată;
  4. Propune primarului și întocmește dispozițiile privind acordarea, modificarea, suspendarea sau încetarea plății ajutorului social;
  5. Primește cererile și actele necesare privind acordarea ajutorului de urgență și a ajutorului de deces;
  6. Propune primarului și întocmește dispozițiile privind acordarea ajutorului de urgență și a ajutorului de deces;
  7. Întocmește rapoartele statistice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001;
  8. Primește cererile și actele necesare întocmirii dosarului de alocație de stat pentru copii, conform Legii nr. 61/1991;
  9. Până în data de 5 a fiecărei luni, întocmește borderoul privind înaintarea dosarelor de alocație de stat pentru copii, pentru luna anterioară;
  10. Primește cererile și actele necesare întocmirii dosarelor pentru alocația familială complementară și alocația de susținere pentru familia monoparentală, conform O.U.G. nr. 105/2003;
  11. În termen de 15 zile de la primirea dosarelor și o dată la 6 luni, efectuează ancheta socială privind verificarea îndeplinirii de către solicitant a condițiilor de acordare a alocației familiale complementare sau a alocației de susținere;
  12. Verifică, din 3 în 3 luni, ca familiile care beneficiază de alocație familială complementară sau de alocație de susținere să prezinte pentru copiii de vârstă școlară dovada frecventării cursurilor;
  13. Propune primarului și întocmește dispozițiile privind acordarea, suspendarea sau încetarea alocației familiale complementare sau a alocației de susținere;
  14. Până în data de 5 a fiecărei luni, întocmește borderoul privind înaintarea dosarelor de alocație familială complementară sau de alocație de susținere;
  15. Primește cererile și actele necesare întocmirii dosarelor de alocație pentru copiii nou-născuți, conform Legii nr. 416/2001;
  16. Propune primarului și întocmește dispozițiile privind acordarea sau respingerea alocației pentru copiii nou-născuți;
  17. Până în data de 5 a fiecărei luni, întocmește borderoul privind înaintarea dosarelor de alocație pentru copiii nou-născuți;
  18. Primește cererile și actele necesare întocmirii dosarelor privind acordarea trusoului pentru nou-născuți, conform Legii nr. 482/2006;
  19. Propune primarului și întocmește dispozițiile privind acordarea sau respingerea acordării trusoului pentru nou-născuți;
  20. Până în data de 5 a fiecărei luni, întocmește borderoul privind înaintarea dosarelor de trusou pentru nou-născuți;
  21. Primește cererile și actele necesare întocmirii dosarelor privind acordarea unui sprijin financiar la constituirea familiei, conform Legii nr. 396/2006;
  22. Propune primarului și întocmește dispozițiile privind acordarea sau respingerea acordării unui sprijin financiar la constituirea familiei;
  23. Până în data de 5 a fiecărei luni, întocmește borderoul privind înaintarea dosarelor de sprijin financiar la constituirea familiei;
  24. Întocmește anchetele sociale solicitate de diferite instituții publice sau de persoanele fizice, răspunzând de exactitatea datelor înscrise în acestea;
  25. Sprijină nemijlocit Comisia pentru Protecția Copilului Caraș-Severin în rezolvarea cazurilor privind instituirea unor măsuri de protecție asupra minorilor, la solicitarea acesteia;
  26. Monitorizează permanent cazurile asupra cărora a fost stabilită o măsură de protecție socială, în condițiile legii, informând în scris secretarul comunei despre modificările intervenite în statutul acestora, în termen util;
  27. Propune măsuri concrete pentru categoriile de persoane defavorizate, conform prevederilor O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și combaterea tuturor formelor de discriminare;
  28. Înregistrează și îndosariază hotărârile judecătorești irevocabile privind delegarea exercitării drepturilor și obligațiilor părintești referitoare la persoana și bunurile copilului.

Ultima actualizare: 13:04 | 30.09.2025

Meniu
Formular Sesizare

    Alege pe hartă:

    Dați clic pe locația dorită pe hartă pentru a o selecta.
    După ce ați ales locația, un marcaj albastru va apărea pentru a indica poziția selectată.

    ResponsiveVoice used under Non-Commercial License

    Funcția de selectare și ascultare a textului de pe site permite utilizatorilor să evidențieze orice fragment de text și să-l asculte în format audio. Tot ce trebuie să faceți este să selectați textul pe care doriți să îl auziți și să apăsați pe butonul "Ascultă textul" care va apărea automat pe ecran atunci când un text este selectat.

    Sari la conținut
    Website primăria Berzovia județul Caras-Severin
    Politica de confidențialitate

    Site-ul nostru utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a respecta cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de confidențialitate