Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Atribuții:

  1. Răspunde de întocmirea organigramei, statului de funcții și a fișelor de evaluare a posturilor pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Berzovia și al Consiliului Local;
  2. Răspunde de întocmirea anuală a fișelor de evaluare a performanțelor profesionale individuale pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Berzovia și al Consiliului Local;
  3. Răspunde de întocmirea statului de funcțiuni pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Berzovia și al Consiliului Local, în concordanță cu organigrama și statul de funcții aprobate;
  4. Asigură respectarea condițiilor legale în vigoare privind angajarea, stabilirea salariului, promovarea în funcții, acordarea de clase, grade și trepte profesionale, recompense și sancționarea funcționarilor publici și a personalului contractual din aparatul de specialitate al Primarului comunei Berzovia și al Consiliului Local;
  5. Asigură aplicarea corectă și la timp a actelor normative cu privire la acordarea drepturilor salariale ale personalului din aparatul de specialitate al Primarului comunei Berzovia și al Consiliului Local;
  6. Organizează, potrivit legii, concursuri în vederea ocupării posturilor vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Berzovia și al Consiliului Local;
  7. Asigură realizarea programului de perfecționare a personalului din aparatul de specialitate al Primarului comunei Berzovia și al Consiliului Local, în condițiile legii;
  8. Întocmește, potrivit legii, graficul privind programarea concediului de odihnă, urmărind modul de efectuare a acestuia și acordarea concediilor suplimentare și fără plată, prevăzute de lege;
  9. Răspunde de întocmirea, completarea și păstrarea carnetelor de muncă și a Registrelor de evidență a salariaților, în format electronic;
  10. Completează legitimațiile de serviciu și eliberează adeverințe privind calitatea de persoană încadrată în muncă;
  11. Păstrează și asigură confidențialitatea declarațiilor de avere, conform prevederilor legale;
  12. Asigură transmiterea la Agenția Națională a Funcționarilor Publici a datelor personale ale funcționarilor publici, precum și a funcțiilor publice vacante pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Berzovia;
  13. Colaborează cu Agenția Națională a Funcționarilor Publici în aplicarea Statutului funcționarului public;
  14. Asigură aplicarea prevederilor Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  15. Ia măsurile necesare pentru obținerea avizelor prealabile necesare organizării concursurilor și numirii sau angajării pe funcții publice ori contractuale a personalului din cadrul aparatului propriu;
  16. Asigură depunerea declarațiilor de avere și de interese de către funcționarii publici și ia măsuri pentru sesizarea primarului în cazul apariției situațiilor de incompatibilitate;
  17. Asigură aplicarea corectă și la timp a actelor normative cu privire la acordarea drepturilor salariale ale personalului din aparatul de specialitate al Primarului și al Consiliului Local;
  18. Verifică și propune primarului inițierea proiectului de hotărâre privind aprobarea de către Consiliul Local a statelor de funcții și organigramelor instituțiilor aflate sub autoritatea Consiliului Local;
  19. Soluționează scrisori, sesizări și reclamații privitoare la organizare și salarizare, primite de la consiliul local și instituțiile aflate sub autoritatea Consiliului Local;
  20. Elaborează, în colaborare cu celelalte compartimente, regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate și regulamentul de ordine interioară;
  21. Întocmește, potrivit legii, adeverințe privind sporurile acordate pentru întocmirea dosarului de pensie;
  22. Întocmește pontajul lunar pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului și al Consiliului Local al comunei Berzovia;
  23. Execută lucrări de încadrare, redistribuire, transferare, detașare sau încetare a contractului de muncă și a raporturilor de serviciu pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului și al Consiliului Local al comunei Berzovia;
  24. Asigură gestiunea curentă a resurselor umane și a funcțiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului și al Consiliului Local al comunei Berzovia;
  25. Răspunde de păstrarea documentelor cu care lucrează și de predarea lor la arhiva primăriei, în luna februarie a anului următor.

Ultima actualizare: 13:04 | 30.09.2025

Meniu
Formular Sesizare

    Alege pe hartă:

    Dați clic pe locația dorită pe hartă pentru a o selecta.
    După ce ați ales locația, un marcaj albastru va apărea pentru a indica poziția selectată.

    ResponsiveVoice used under Non-Commercial License

    Funcția de selectare și ascultare a textului de pe site permite utilizatorilor să evidențieze orice fragment de text și să-l asculte în format audio. Tot ce trebuie să faceți este să selectați textul pe care doriți să îl auziți și să apăsați pe butonul "Ascultă textul" care va apărea automat pe ecran atunci când un text este selectat.

    Sari la conținut
    Website primăria Berzovia județul Caras-Severin
    Politica de confidențialitate

    Site-ul nostru utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a respecta cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de confidențialitate